وبلاگ موتور سوارها و روستا های خراسان بزرگ

مرکز اطلاع رسانی به روستاییان ایران

وبلاگ موتور سوارها و روستا های خراسان بزرگ

مرکز اطلاع رسانی به روستاییان ایران

روستای سنجدک از توابع بجستان خراسان رضوی

ایژ علاقه ی شخصی من و یک مملکته #izh
بررسی تخصصی ایژ فقط در وبلاگ خودمون.❤❤

ایژ-3

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ

ویژگی های ایژ:

رنگ: حد اقل لایه های ایژ 5 و حد اکثر هفت لایه می باشد... این ویژگی باعث نو ماندن این موتور سیکلت تا حدود چهل سال می شود... البته نباید فراموش کرد هرگز رنگ این موتور سیکلت در اثر آفتاب نمی پرد.

جنس : به فراخور نوع و تعداد اگزوز ایژ می توان گفت هرگز جنس لوله تا نوع دیگر تغییر نکرده... لوله آلیاژ تنگستن و آهن است که باعث سرد شدن سریع می شود. در ضمن در آزمایش های اخیر مقداری کروم در استیل روی گلگیر و لوله کشف شد که باعث ضد خش بودن آن می شود.

  

برای دیدن ما بقی به ادامه بروید

 ایژ پرتغالی                             

سریع ترین ایژی که به شخصه دیده ام یک ایژ دوهزار و دو بود ... این ایژ اکنون در روستای جزین شهرستان بجستان موجود است. البته قصد فروش ندارد... حد اکثر سرعت این ایژ صد و هشتاد کیلومتر بر ساعت است....


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • ۱۵۹۹ نمایش
  • جواد برادران

ایژ اصل

ایژ روسی

ایژ نارنجی

ایژ نود و دو

ایژ هفتاد

نظرات (۵)

  • سعید قره چاهی
  • سلام دوست عزیز
    من علاقه بسیار بسیار زیادی به این موتور افسانه ای دارم
    خیلی خوشحالم از دیدن این تایپیک
    ادامه بده که خیلی دوس دارم این موضوع رو مخصوصا از انواع ایژ عکس بذار
    ممنونم

    من عاشق موتور های ایژ هستم الان از هرجا که ایژ پیدا کنم میخرم الان 48دستگاه ایژ دارم به خدا لاشه این موتورا به موتور های ایرانی شرف داره من اگه پیاده باشم سوار موتور های ایرانی نمیشم
  • حسین از لارستان روستای علی اباد
  •  واقعا عالی دمت گرم لذت بردم.البته خودن دوتا ایژ دارم که یکیش مدل ،۹۵ هستش و یکی مدل ۲۰۰۰ خیلی عالیه روز و شب فقط نگاعش میکنم.
  • عباس ازلایزنگان
  • درودموتور ایژ قبلا داشتم موتور بسیار خوبی بودالعان نیازمندیک موتور تمیز وسالم درحد نو( تک باشه) به قیمت مناسب هستم ....۰۹۱۷۸۰۶۰۵۱۳

  • اویس دانای طبری
  • ایژ واقعا عالیه فکرشو نمیکردم شتابش و قدرتش انقدر بالا باشه سوارش شی متوجه میشی  که واقعا صحبت اپاچی و... نیس

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی